HR Business Partner

HR Business Partner | oferta pracy myworknet

MyWorknet Sylwia Ottka to dynamicznie rozwijająca się firma dostarczająca nowoczesne rozwiązania z branży HR, realizujemy usługi w dziedzinie rekrutacji i selekcji pracowników średniego i wyższego szc

Lokalizacja: Sosnowiec
Numer referencyjny: JPPjm-17112018
Czas dodania oferty: 17.11.2018
Rodzaj pracy: Umowa o pracę

HR

HR Business Partner

biegły angielski

kadry

Sosnowiec

praca w Sosnowcu

rekrutacja

hr miękki

hr twardy

Opis stanowiska

  • współpraca z osobami decyzyjnymi w zakresie strategicznych projektów rozwoju i zmian w organizacji
  • zarządzanie wszystkimi aspektami z zakresu miękkiego HR, planowanie zatrudnienia, tworzenie i wycena opisów stanowisk, prowadzenie procesów rekrutacji i wdrożenie nowych pracowników, oceny pracowników, szkolenia i rozwój, ścieżki kariery, komunikacja, dyscyplina pracy, etc.
  • współpraca z menadżerem HR w zakresie zagadnień związanych z zarządzaniem wynagrodzeniami w obsługiwanych funkcjach ( ustalanie wynagrodzeń, procesy zmian płacowych)
  • realizowanie globalnych jak również lokalnych projektów z zakresu HR, w tym adaptacja korporacyjnych projektów do potrzeb lokalnych i tłumaczenie materiałów związanych z ich wdrożeniem 
  • praca z systemem komputerowym w zakresie szkoleń i rozwoju, oceny pracowniczej, w tym dostarczanie analiz i raportów na bazie systemu, pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów
  • przygotowywanie dokumentów kadrowych związanych z zatrudnieniem pracowników w obsługiwanych funkcjach oraz ze zmianami w statusie ich zatrudnienia.
  • przygotowywanie raportów i analiz (hr miękki i twardy)
  • realizowanie zadań związanych z zapewnieniem zgodności z wymaganiami systemów jakości, wymaganiami klientów oraz lokalnymi przepisami prawnymi i korporacyjnymi


Wymagania na stanowisko

  • wykształcenie wyższe 
  • co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku w firmie o zasięgu globalnym, w tym doświadczenie w zakresie zarządzania płacami (ustalenie wynagrodzeń, procesy podwyżkowe, etc)
  • znajomość specyfiki rynków i wynagrodzeń w krajach Europy Środkowej i Wschodniej mile widziana 
  • biegła znajomość angielskiego w mowie i piśmie (znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem)
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • samodzielność oraz umiejętność dobrej organizacji własnej pracy jak również rozwinięte umiejętności negocjacyjne


Oferujemy

  • możliwość doskonalenia umiejętności i rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
  • pracę nad zróżnicowanymi zadaniami na poziomie operacyjnym i strategicznym
  • ambitne stanowisko pracy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim i polskim. Z góry dziękujemy.

Nie znalazłeś pracy dla siebie ?

Zostaw swoje dane - odezwiemy się do Ciebie z ofertą!